نظرات 21 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ

برنامه اولم اینه که " برای بازدهی بیشتر " فعلا یکم به ساعات خوابم اضافه کنم !!

مهدیه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

برم خونه فعلا....تا بعد ببینم چی میشه!

فاطمه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

برنامه اولم اینه که به ی بهونه ای مینا و عاطی و مهسا رو بکشونم دانشگاه جزوه هاشونو بگیرم زیراکس کنم!

AT پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ

برنامه ام اینه که به تلفن های فاطی جواب ندم عمرا برم یاهو با فاطی بچتم نیام وبلاگ که چشمم به گفته های احتمالی فاطی نخوره تا اینجوری به دانشگاه کشونده نشم!!!!
فاطی ....خیلی بووووووقی....اونوخ ۴شنبه قیافتو مثله گربه هه تو شرک مظلوم میکنی میگی بیا دانشگاه تا با هم درس بخونیم...من ساده رو بگو!

الهام جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ

والا فامیلای ما تازه تو خرداد یادشون افتاده به سن ازدواج رسیدن ، هی درق و درق دارن ازدواج می کنن ، ما هم که هی باید () بریم عقد یا عروسی!

فاطمه جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

کی بود الان زنگ زد خونمون؟ئه عاطی تو بودی؟
تو که میخواستی گفته های احتمالی منمو نشنوی!

مینا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

وااااااا..... !!!!!
فاطی جوووون !!!!
منه در به در که از دار دنیا فقط یه جزوه گسسته دارم که اونم به خاطر شماها دو سه هفته هر روز هر روز هلک و هلک بارکشی میکردم و می آوردمش دانشگاه!


حالا میخواهی منو بکشونی دانشگااااه!!!!

AT یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ

ئه کی بود دمه در دانشگاه فسیل شد؟؟؟کلی چمن زیر فسیلش سبز شد؟فاطی تو بودی؟میخواستی منو بکشونی دانشگاه؟؟؟

مرضیه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ

عاطی نه که تو هم تو دام نیفتاده بودی؟!!!!!!!
دانشگاه تعطیل بود وگرنه تو هم داشتی میرفتی
خانوما و آقایون ریاضی 1 اگه کسی جزوه مشتقا کامل داره خواهشا خودشا لو بده

AT یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

نه من کجا داشتم میرفتم؟
مرضیه برو تو خونه دوباره داری تو اینترنت ول میتابی؟!
خانم ها وآقایون هر کی جزوه مشتق ریاضیش کامله لطفا لو بده و یه جوری جزوه رو به ماها برسونهبدبخت شدیم رفت

عاطفه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

بابا این فرجه هارو گذاشتن ک یکم آخر ترمی
.
.
.
استراحت کنیم

مگه نه ؟!؟!؟!

فاطمه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

عاطی خوبه من نجاتت دادم از اینکه به در بسته بخوری ها!!!
هر از چند گاهی ی نگاهی به گوشیت بنداز ،خب؟

مرضی دام چیه؟خودش به من زنگ زد!

AT یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

شد یه بار یه پست بذاریم وباهاش خیلی جدی برخورد کنیم؟؟

یه کلمه از حرفایی که زدیم هیــــــــــــــــــــــچ ربطی به موضوع پست نداره!!
منم که دارم ازتک تک لحظات فرجه استفاده میکنم پا اینترنت... دیقه ای یه بار میام وبلاگ ببینم چه خبر شده!!!!

الهام یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

نمیشه وبلاگو یه چند روزی تعطیل کرد؟

فاطمه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

من که خیلی از این تک تک لحظات دارم استفاده میکنم!!!یعنی از بس استراحت کردم خسته شدم!
ولی برای فردا برنامه دارم.مقدمه ادبیات رو خواهم خواند انشاالله...

مرضیه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ

من امروز رکورد زدم و ساعت 1:40 ظهر بیدار شدم تازه دیشب برنامه ریخته بودم از ساعت 9 تا 1 برنامه نویسی بخونم

فاطمه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

من هنوز مقدمه ادبیاتو نخوندم!!!!!

عاطفه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

یادش بخیر تو دبیرستان هی زرت و زرت
امتحانارو لغو میکردیم
مبحثارو حذف میکردیم
...
.....
کسی نیست بتونه این مقدمه ادبیاتو حذف کنه؟!؟!!!

الهام سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ


من تو این چند روز فقط نصف ریاضیو خوندم که اونم تقریبا هیچی ازش نفهمیدم. کسی پیشرفته خونده؟

مینا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

بابا چرا اینقدر حرص مقدمه ی ادبیاتو میزنین؟؟؟؟؟!!!!!
مقدمش که هیچی نداره!
همش ابراز احساساته نویسندس راجع به ادبیات!
نمیتونن ازش تست سخت بدن!
برید قسمت دانش های ادبی رو یه نیگا بندازین ببینین چه غوغاییه !!! واقعا کولاک کرده! یعنی رسما بدبخت میشیم واسه خوندنش!!!!!!!!!

فاطمه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

دوروغ!!!!میگم کسی هست که هم دانش های ادبی رو خونده باشه هم نکاتش رو خلاصه برداری کرده باشه؟یا زیرنکات مهمش خط کشیده باشه؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد